Thursday, November 13, 2008

The Big Day/Den store dagen

The big day is here! Today I get my new boob. Properly. The expander will be taken out and swopped for an implant, and my other boob corrected to fit.
It will be great! I have been waiting for this day for almost two years now (crazy, not!??!), and now finally it is here. Feels a bit surreal actually.
So for the next week I'll probably be in to much pain to enjoy the result but I am very excited about finally being 'whole' again!

Den store dagen er her! I dag får jeg mitt nye bryst. På ordentlig. Ekspanderen blir fjernet og byttet ut med et implantat, og det andre brystet blir korrigert så de passer sammen.
Det blir fantastisk! Jeg har ventet på denne dagen i nesten to år (vilt, ikke sant!??!), og nå er den her endelig. Føles ganske surrealistisk faktisk.
Så den neste uken kommer jeg nok til å ha for mange smerter til å kunne nyte resultatet, men jeg gleder meg veldig til endelig å være 'hel' igjen!

No comments: