Tuesday, July 18, 2006

Tuesday / Tirsdag

Yes today is Tuesday, and it is warm as a very warm place here in the office. As usual, it seems, in this very warm summer we are having. It is hard to concentrate when you can't sit still without sweating, and it doesn't help me at all in my quest for a Flash presentation. Have been working on this thing for 3 weeks now, and I have moved one step forward (I think), but is now firmly stuck, knee-deep in the actionscript-mud, and can't move either forward or backwards.
We were in Norway (Oslo) for a few days last week, and had a great time. Everyone was there, on a pilgrimage across the country. The meeting point was Bogstad Camping, a 40 minute bus drive outside Oslo. We managed to play tourists at least one day, when we went to Frognerparken to look at all the naked people. I'll post some images from the trip later.

Ja idag er det tirsdag, og det er så varmt, som et veldig varmt sted her på kontoret. Som vanlig, virker det som, denne veldig varme sommeren vi har. Det er vanskelig å konsentrere seg når du ikke engang kan sitte stille uten å svette, og det hjelper meg overhodet ikke i min søken etter en Flash presentasjon. Jeg har jobbet med den i tre uker nå og jeg har flyttet meg ett skritt i riktig retning (tror jeg), men sitter nå godt og grundig fast, opp til knærne i actionscript-gjørma og kan ikke flytte meg hverken fram eller tilbake.
Vi var i Norge (Oslo) noen dager i forrige uke og hadde det kjempegøy. Alle var tilstede, på en pilgrimsreise på langs over landet. Møtepunktet var Bogstad Camping, ca 40 minutters busstur fra Oslo. Vi lekte turister iallefall en dag, da vi dro i Frognerparken for å kikke på alle de nakne menneskene. Jeg legger inn noen bilder fra turen senere.

No comments: