Sunday, April 27, 2008

I'll try again / Jeg prøver igjen

Bruce said yesterday that he thought his gmail was broken, because he used to get updates per mail everytime I updated my blog, but hadn't received any updates in a long while.
Well, I take hints! And it is sad but true; I haven't updated my blog in almost a year...
Not because nothing has happened in the last year, but just because I am useless at commitments such as this. And it is strange, because I do really enjoy writing here. I am not brilliant at it, I am not expeting a Nobel price anyday soon, but I am not hopless either. Some of my comments are quite funny, I think. So why is it, that I can't keep up this very simple habit of blogging? Well if you have an answer for that please let me know! Is it the same thing that keeps me from running regularly? Or keeping in touch with old friends? I am utterly usless at all those things, and I have no idea why...
Which sort of brings me to my next point for today: I have read a lot of BL's lately. Bucket lists, from the movie Bucket List (...really??!) starring Jack Nicholson and Morgan Freeman. I haven't actually seen the movie myself, but I will. Anyway, I read the list of a friend of mine, and it is fantastic! That is such a commitment, and I want to make one. So next time I post, and I promise it won't be a year from now, I will have my own BL ready. Ush, quite nerve wrecking really.

Bruce sa igår at han trodde gmail-en hans var ødelagt, fordi han pleide å få oppdateringer på mail hver gang jeg skrev her på bloggen, men det hadde han ikke fått på kjempelenge.
Ja, jeg tar hintet! Og det er leit men sant; jeg har ikke oppdatert bloggen på nesten et helt år...
Ikke fordi det ikke har skjedd noe det siste året, men simpelthen fordi jeg er håpløs men sånne forpliktelser. Og det er rart, fordi jeg synes virkelig det er gøy å skrive her. Jeg er ikke fantastisk til det, jeg regner ikke med å få noen Nobelspris for det, men jeg er ikke helt talentløs heller. Noen av kommentarene mine er ganske morsomme, synes jeg. Så hvorfor er det at jeg ikke kan holde på denne vanen med å skrive her inne? Har du svaret, så vil jeg gjerne høre det! Er det det samme som gjør at jeg ikke løper regelmessig? Eller at jeg ikke holder kontakten med gamle venner? Jeg er totalt håpløs til alle de ting, og jeg aner ikke hvorfor...
Og det bringer meg videre til mit neste punkt for idag: Jeg har lest en masse BL'er på det siste. Bucket lists, fra filmen Bucket List (...virkelig??!) med Jack Nicholson og Morgan Freeman. Jeg har ikke sett filmen selv enda, men det skal jeg. Iallefall, jeg leste en venns liste, og den er fantastisk! Det er virkelig en forpliktelse, og jeg skal skrive en. Så neste gang jeg blogger, og jeg lover å ikke vente et helt år, vil jeg ha min liste klar. Uff, det er faktisk ganske skummelt.

No comments: