Wednesday, June 11, 2008

Bucket list / 'Vil gjøre' liste

So here it is - my bucket list:
  • I want to become an artist, and be able to live of it.
  • I want to become a 'positive thinker', and to rid my head of all negative thought, and only focus on what is positive, helpful and good.
  • I want to be part in arranging a huge event, whith unknown artist, musicians, and entertainment, where all the money raised will be given to cancer research.
  • I want to do yoga every day.
  • I want to learn more about food and nutrition, and to eat healthy foods that benefit my body.
  • I want to learn to speak spanish, french and japanese.
  • I want to, somehow, get involved in the fight against human trafficing, and to do something to help women that have had less fortunes in life than me.

Så her er den - min 'vil gjøre' liste:

  • Jeg vil bli kunstner, og kunne leve av det.
  • Jeg vil bli en 'positiv tenker', og fjerne alle negative tanker, og kun fokusere på det som er positivt og godt.
  • Jeg vil ta del i å arrangere en event, med ukjente kunstnere, musikk og underholdning, og gi alle inntekter til kreftforskning.
  • Jeg vil gjøre yoga hver dag.
  • Jeg vil lære mer om næringsstoffer og mat, og spise sund mat som er godt for kroppen.
  • Jeg vil lære å snakke spansk, fransk og japansk.
  • Jeg vil, på en eller annen måte, bli involvert i kampen mot menneskehandel, og gjøre noe for å hjelpe kvinner som har hatt flere problemer i livet enn meg.


2 comments:

Anonymous said...

Your website is looking fab! :-)

HeBe said...

Thanks chick :) I am so glad to finally have it up and running!